Maluszka czas. Plan aktywności dzień po dniu

Od kiedy leże plackiem buszuję po internecie i  szukam jakiś fajnych gadżetów które mogłyby się przydać przyszłej początkującej mamie.
Znalazłam fajną rzecz, mianowicie Maluszka czas - Plan aktywności dzień po dniu. 
Ośmieliłam zadzwonić do moich koleżanek, które też niedawno urodziły dzieci z zapytaniem czy taki dzienniczek się sprawdza? Każda z nich stwierdziła jednogłośnie, że TAK !!!
Ale jak się okazało, żadna takiego dzienniczka nie posiada, ponieważ nawet nie widziały, że takie coś można kupić. Odradziły używać mi notatnika, bo zwyczajnie się zapomina albo wpisuje jakieś banialuki, które nie są potrzebne a o potrzebnych rzeczach, informacjach się zwyczajnie zapomina.



Dzienniczek, który znalazłam w internecie jest bardzo praktyczny dla przyszłych rodziców.
Znajdują się w nim specjalne tabelki gdzie rodzice zaznaczają:
  •  porę karmienia, 
  •  spania,
  •  przewijania i zabawy maluszka,
Dzięki tabelkom dnia i nocy będziemy mogli zaobserwować kiedy nasz maluszek jest najbardziej aktywny, a także poznamy potrzeby naszego bobaska.
W tym dzienniczku znajduje się także lista do odhaczania najpotrzebniejszych rzeczy dla rodziców, które się kończą a które trzeba kupić np. pieluchy.

W dzienniczku zapisuje się także :
  • ważne telefony do specjalistów,
  • kiedy była kupka, siusiu,
  • wagę oraz wzrost naszej pociechy,
  • czas spania,
  • czas zabawy,
  • postępy dziecka,
  • ważne obserwacje,
  • datę pierwszego ząbka,
Dzienniczek sprawdza się w różnych sytuacjach takich jak:
  • pobyt naszego maluszka z babcią, dziadkiem, nianią,
  • chorób maluszka,
  • a także podczas wizyt u specjalistów, lekarzy,
Oczywiście jest też coś dla mam :
  • informacje o urlopie macierzyńskim, wychowawczym,
  • informacje o becikowym,
Mój dzienniczek - plan zamówiłam za 23,92 zł. w sklepie internetowym BONITO.
Jak go tylko dostanę to zrobię zdjęcia i pokażę jak wygląda w rzeczywistości i czy był to zakup w 10tkę. 

2 komentarze:

  1. Monia jesteś niesamowita ! Z niecierpliwością czekam na relacje, czy rzeczywiście jest taki fajny bo samo pomysł wg mnie genialny, żeby ogarnąć o której było karmienie, kupa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko go dostanę to post będzie - obiecuję :)

      Usuń