DZIENNIK MALUSZKA - mobilna aplikacja na telefon

Znalazłam w internecie kolejna aplikację mobilną na telefon.
Mowa tutaj o Dzienniku Maluszka, który pomaga rodzicowi w codziennej opiece nad nasza pociechą.
Aplikacja dedykowana jest dla dzieci od narodzin aż do 2 lat :)
Powstała pod patronatem Instytutu Matki i Dziecka.




Dzięki tej aplikacji możemy zapisywać pory karmienia dziecka - jeżeli karmimy piersią, wpisujemy czas karmienia, jeżeli karmimy butelką to ilość wypitego mleczka przez dziecko.
Bardzo przydatne jest rejestrowanie czasu drzemki dziecka oraz mierzenie czasu przespanej nocy.
Super rozwiązaniem jest możliwość śledzenia wzrostu i wagi dziecka za pomocą interaktywnych siatek centylowych.
Mało tego z aplikacji tej możemy dowiedzieć się także, jak właściwie pielęgnować Maluszka od pierwszych dni jego życia.
W dzienniczku zapisujemy również najważniejsze informacje dzięki wbudowanemu kalendarzowi - osiągnięcia maluszka, wizyty lekarskie, przypomnienia, listę zakupów, a co więcej możemy  przechowywać najważniejsze numery telefonów w jednym miejscu - np. do położnej środowiskowej, pediatry, numery alarmowe itp.
Pierwszy raz spotkałam się, że aplikacja ma także wbudowaną geolokalizacją, dzięki której możemy zaznaczać na mapie ważne punkty - najbliższy punkt medyczny, place zabaw dla dzieci, parki.





Moją uwage przykuło także rozwiązanie, którego nie zauważyłam wcześniej w żadnej innej aplikacji. Mianowicie możliwość zapisania wszystkiego w pliku PDF, dzięki któremu możemy bez problemu stworzyć indywidualny pamiętnik rozwoju naszego Maluszka.
Jeżeli bardzo chcesz dzielić się osiągnięciami swojego maluszka, możesz zintegrować aplikację z kontem na Facebooku.
Pomysłowym rozwiązaniem jest także to, że możemy dodać kilka profili swoich dzieci i prowadzić je równocześnie.
Aplikacja jest bardzo przejrzysta i godna uwagi.

Klikając tutaj , możecie bez problemu pobrać aplikację a swój telefon.

8 komentarzy:

  1. ciekawa sprawa.. czego to ludzie nie wymyślą by ułatwić życie :) ja pamiętam po porodzie taki chaos, że nie miałam pojęcia jak często karmię, co ile godzin.. dni mi się zlewały z nocami :)Może taka aplikacja ma sens?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ją ściągnęłam, więc teraz tylko czekam na rozwój wydarzeń i będę oceniać czy jest przydatna czy też nie :)

      Usuń
  2. Dziękuje :) Właśnie ją pobieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze slysze, ale jestwm zacofana, ie wiedzialam,ze teraz takie rzeczy robia... Sama z ciekawosci sobie to sciagne :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh, nie chce mi sie pobrac :/

      Usuń
    2. może spróbuj jeszcze raz, na 100% musi dać się ściągnąć. :)

      Usuń