KOLOROWE MAŁE UBRANKA

Moje już chyba ostatnie ciuchowe "zdobycze" jakie zakupiłam dla Małej.
Przygotowując ten post, brzuch mi faluje na wszystkie strony, a to za sprawą kołysanek instrumentalnych, których słucham a które moja Księżniczka dostała w prezencie.
Na płycie znajdują się utwory Mozarta, Bacha Beethovena, Chopina, bardzo przyjemne dla ucha i takie wyciszające dla mnie, bo dla niej to chyba niekoniecznie.
Czytałam wcześniej w różnych artykułach i książkach, że dziecku powinno się już w łonie matki puszczać taką muzykę, ale jakoś nigdy wcześniej tego nie robiłam, aż do dzisiaj.
Wracając do ciuszków, to stwierdziłam, że oszalałam na punkcie tej kolekcji z sową, aż nie mogłam się powstrzymać i zakupiłam cały zestaw.
Ubranka są z delikatnej bawełny można je kompletować w dowolny sposób, gdyż dostępne są zarówno body, śpiochy, pół-śpiochy, kaftaniki, koszulki, łapki niedrapki oraz czapki.
Można stworzyć naprawdę niezły zestaw.
Kolejny komplecik jest uniwersalny - biały z konikiem. 
A ostatni komplet to popielato - różowy królik z bucikami w groszki.  

(zdjęcia znów są jakieś niewyraźne - chyba muszę zakupić lepszy aparat) 









11 komentarzy:

  1. Śliczne te ubranka!
    Uwielbiam wszystkie rzeczy w sowy :-)) I w koty :-)
    I tez jak widzę coś takiego to nie mogę się powstrzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się one strasznie podobają, mają żywe kolory i są takie słodkie :)

      Usuń
  2. śliczne:)ja tez troche kupilam ubranek tej firmy naprawde sa rewelacyjne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekspedientka zapewniała w sklepie, że rzeczy są dobrej jakości, więc cieszę się, że jeszcze ktoś jeszcze to potwierdził :)

      Usuń
  3. piękne ubranka!!! ojej, nie znam tego sklepu. to stacjonarny czt internetowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ubranka!!! ojej, nie znam tego sklepu. to stacjonarny czt internetowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ubranka!!! ojej, nie znam tego sklepu. to stacjonarny czt internetowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w normalnym sklepie z odzieżą dziecięcą.
      Ale mają też sklep internetowy http://pinokio.net.pl/kolekcje/sowa/

      Usuń
  6. Ale śliczne:) Plan aktywności maluszka już zamówiłam a teraz idę na ciuchowe zakupy do Pinokia:)

    OdpowiedzUsuń