DYNIOWA SŁODKOŚĆ

Post trochę z innej beczki.
Na moim stole królowała cały tydzień pani DYNIA.
Zrobiłam z niej dużo pysznych i smakowitych rzeczy takich jak zupa dyniowa zrobiona na wiele sposobów, makaron w sosie śmietanowym oraz pyszne ciasto dyniowe, które okazało się strzałem w dziesiątkę.
Bardzo, bardzo prosty przepis i bardzo łatwy do zrobienia.
Jedyne o zajmuje trochę więcej czasu to zrobienie musu z dyni, ale naprawdę się opłaca.
Przepis zaczerpnęłam z mojej ulubionej KWESTII SMAKU, z którą gotuję, piekę i zawsze wychodzi, choć czasami przepisy troszkę modyfikuję.
Ten przepis także zmodyfikowałam gdyż w trakcie łączenia składników okazało się, że zapomniałam przekazać mężowi aby kupił cukier waniliowy, ale za to dodałam olejek migdałowy, który akurat miałam pod ręką.
Ciasto wyszło bardzo delikatne, puszyste i ten lukier dyniowy,hmmm... poezja.
W sam raz idealnie połączenie z delikatnym ciastem i pyszną herbatką. 
Pyszności.



Ciasto wyszło troszkę niższe, gdyż piekło się w większej foremce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz