DOMOWE SOKI OWOCOWE

Jestem zwolenniczką picia wody mineralnej niegazowanej lub lekko gazowanej.
Soki z kartonika oraz wszelkie napoje nie mówiąc już o gazowanych omijam szerokim łukiem.
Nie powiem, bo od czasu do czasu kupowałam soki jednodniowe ale czasami były one sfermentowane więc zaprzestałam ich kupna.

Najlepsza alternatywą jest samemu zrobić pyszny domowy sok.
Dlatego, też postanowiłam zaopatrzyć się w sokowirówkę.
Nie był to jakiś duży wydatek, ale za to jaki pożyteczny dla mnie i w przyszłości dla Maluszka :)

Codziennie staram się robić domowe soczki i mam nawet swój ulubiony, który króluje.
Sok z granatu i jabłka.
Jest naprawdę niesamowity.
Pyszności, a jaka bomba witaminowa !!!!
Czasami robię także sok z jabłka, marchewki i banana - czyli klasyczne połączenie, które każdemu smakuje.




Ciekawostka :
Wiecie, że granat chroni naczynia krwionośne, poprawia samopoczucie, dodaje sił witalnych, łagodzi stany zapalne oraz jest źródłem witamin A, C, E i B oraz substancji mineralnych takich jak wapń, krzem, fosfor, jod, żelazo, potas, magnez. Wyczytałam także w internecie, że działa ochronnie na płód.

Zachęcam Was do robienia pysznych DOMOWYCH SOKÓW :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz