APLIKACJA AmazingBaby

Na spotkaniu od mojej położnej patronażowej dostałam wiele ulotek, książeczek i różnych gadżetów.
Dziś ponownie zaglądnęłam z ciekawości co tam się znajduje.
Nie wiem jak mogłam przeoczyć coś tak fajnego, z czego pewnie będę korzystała jak Maluszek się urodzi.


O czym mowa ?
O bezpłatnej aplikacji AmazingBaby, która pomaga wspierać rozwój twojego dziecka w pierwszym roku jego życia.
Postanowiłam już ściągnąć aplikację na swój telefon i jestem mile zaskoczona.




Na samym początku aplikacja prosi o podanie twojego imienia, imienia dziecka oraz daty urodzenia maluszka - od tego momentu system liczy wiek dziecka.

Aplikacja zawiera propozycje ćwiczeń, dla czterech różnych części dnia maluszka - od zabawy do wyciszenia.

  • czas zabawy,
  • na powietrzu,
  • pora na kąpiel, 
  • pora na wyciszenie

Ćwiczenia te zostały opracowane z myślą o rozwój umiejętności motorycznych, poznawczych, komunikacyjnych oraz społecznych u dziecka w pierwszym roku jego życia.
W każdej części dnia otrzymujesz ćwiczenia, które mają na celu wspomaganie dzieci od 0-3 lub 3-6 miesięcy w osiąganiu kamieni milowych.
Dodatkowo po każdym wykonanym zadaniu, ćwiczeniu możesz opisać swoje spostrzeżenia, doświadczenia, udokumentować za pomocą zdjęcia i udostępnić za pomocą serwisu społecznościowego lub przez e-maila.

Aplikacja jak dla mnie bardzo ciekawa dostarcza wiele pomysłów na zabawę z Maluszkiem.
Będę na 100% z niej korzystać.


2 komentarze:

  1. ale świetny pomysł, chyba też poszukam tego w internecie by móc ściągnać na Romka telefon (ja obecnie jestem bez)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna aplikacja.
      Ja już ściągnęłam mimo tego, że jeszcze Mała się nie urodziła :)

      Usuń