ALBUMY DLA DZIECKA

Oczywiście znów buszując cały dzień po internecie znalazłam wiele ciekawych rzeczy - tym razem skupiłam się na albumach dla maluszków.
Przecież fajnie by było zapisywać wszystkie najważniejsze wydarzenia z pierwszych chwil naszego Malca aby w przyszłości mógł sam zobaczyć i dowiedzieć się tego i owego o sobie.
Album można kupić gotowy, ale można też zamówić ręcznie robiony, który z pewnością będzie projektowany pod nasz gust.

Co powinno znaleźć się w takim albumie :

  • data urodzenia dziecka,
  • waga, 
  • wzrost,
  • miejsce urodzenia maluszka, 
  • godzina,
  • pierwszy spacer maluszka,
  • pierwszy ząbek, 
  • pierwsze odwiedziny, 
  • pierwsze kroczki, 
  • pierwsza podróż samochodem,
  • itd.
W albumie powinno znaleźć się także miejsce na wklejanie kart z życzeniami, pierwsze zdjęcia, miejsce na odciski dłoni i stopy maluszka oraz miejsce na pukiel włosów czy bransoletki ze szpitala.
Jednym słowem wszystko to co jest ważne :)

Ja ciągle zastanawiam się czy zamówić album ręcznie robiony czy już taki gotowy.
Poniżej kilka ciekawych albumów które znalazłam i kilka zdjęć jednego z albumów jak wygląda w środku. 








Czy Wy też lubicie takie gadżety? 
Może kupiłyście już dla swoich Pociech album i chcecie mi coś polecić ?
Mi osobiście strasznie podoba się ten z śpiąca dziewczynką - Album Mojego Dziecka Dziewczynka, muszę poważnie zastanowić się nad jego kupnem.

4 komentarze:

  1. Mam już trzy takie, dwa próbuję wypełniać, a Buba ma juz dwa lata... Trzeci się mam nadzieję jeszcze przyda!

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy Album Naszego Dziecka firmy Books i tam wypełniam tabelki, uzupełniam rubryki i wklejam zdjecia.
    Ja jednak jestem z tych sentymentalnych, które zapisują wszystko, szczegółowo - kiedy poglaskala mnie po ręce, kiedy jak zagaworzyla, kiedy odpadł kikut pepowinowy i czasami opisuje jakiś fajny dzień, kiedy mam na to czas. Wszystko to zapisuje w zeszycie ale zeby dołączyć do tego zdjęcia i ładnie chronologicznie poukładać zastanawiam się nad albumem handmade - tam moge wszystko, bez ograniczeń i uzupełniania narzuconych mi tabelek :) Albo kupie pusty album i sama zrobię wszystko od początku do końca :)
    Takze my mamy drukowany i będziemy mieć też handmade:)
    Jednak wybór należy do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy sposób to zrobić własny album i zapisywać w nim wszystko co uważasz za ważne i bez ograniczeń.
      Też się już teraz zastanawiam nad takim handmade albumem.

      Usuń