Chlebek bananowy - szybko, prosto - smacznie

Chlebek bananowy, który jest mega szybki, mega prosty i smakuje niesamowicie. Przepis znalazłam przypadkiem na instagramie u dziewczyny, który zachwycała się tym ciastem. Więc sama postanowiłam spróbować. Jedynie co potrzebujemy to miska i widelec do rozgniatania bananów. Uwierzcie mi wyjdzie każdemu.

składniki:
  • pół kostki roztopionego masła,
  • pół szklanki białego lub brązowego cukru ( ja używałam trzcinowego),
  • 3-4 banany,
  • 1,5 szklanki mąki ( ja używałam pełnoziarnistej)
  • 2 jajka,
  • łyżeczka sody oczyszczonej,
  • łyżeczka cukru waniliowego,

Wszystkie składniki oprócz bananów mieszamy w misce. Banany rozgniatamy, przekładamy do miski z masą, mieszamy i przelewamy do formy.
Cisto pieczemy ok 60 min w piekarniku wcześniej nagrzanym do 170 stopni.
Ja uwielbiam jeść razem z dżemem dyniowym, syropem klonowym albo nutellą lub powidłami.
Do tego pyszna zielona herbatka.

Smacznego






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz