MALUSZKA CZAS - RECENZJA

Niedawno pisałam w swoim poście tutaj, o gadżecie który będzie przydatny każdej przyszłej mamie.
Mogę śmiało napisać, że nie były to pieniądze wyrzucone w błoto.
Dzienniczek jest bardzo praktyczny :
  • nie za duży (zmieści się do torebki)
  • twarda okładka,
  • bardzo przejrzysty,
  • zawiera niezbędnik mamy,
  • fajny design,
W dzienniczku znajduje się szczegółowa instrukcja dotycząca wypełniania tabelek - co jest bardzo przydatne przy pierwszym jego użyciu.

Dla mnie osobiście to zakup w 10-tkę. 
Polecam :) 






6 komentarzy:

  1. fajny taki dzienniczek. my mielismy kupic cos podobnego ale niestety nie zdazylismy ;( a teraz to chyba juz nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kupić nie jest za późno. Kartek do notowania w tym dzienniczku staczy na cały rok.

      Usuń
  2. Jak zobaczyłam u Ciebie to też zamówiłam, nie wiem czy dotarłaś do końca jest tam tabelka odnośnie szczepień, urlopu macierzyńskiego i tacierzyńskiego, i tez nie żałuję, że kupiłam:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zboczona na punkcie zeszycików, kalendarzy, dzienniczków i tabelek. Aż mi się oczka zaświeciły:D

    OdpowiedzUsuń