BLOKER anty-perspirant Ziaja a stosowanie w ciąży




Stosowałam ten produkt jeszcze przed ciążą. Byłam strasznie z niego zadowolona. Ponieważ po pierwsze ma przystępną cenę ok. 9zł za 60ml. a po drugie jest bardzo wydajny. Stosowałam go raz na 2 tygodnie tylko wieczorem na nieogolone pachy
(ponieważ inaczej mnie strasznie skóra szczypała) i śmiało mogę powiedzieć, że dawał sobie radę. Zaznaczę, że żadnego innego antyperspirantu nie stosowałam w ciągu dnia. Produkt ma za zadanie regulować pocenie czyli działać jak bloker. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników.
Jednak nie byłam do końca pewna, czy ten produkt może być stosowany w okresie ciąży. Szukałam na stronie internetowej producenta takiej informacji oraz także w internecie ale nie znalazłam konkretnej odpowiedzi. Więc postanowiłam napisać do producenta zapytanie. Brzmiało ono następująco : 

"Witam serdecznie, Jestem Klientką marki Ziaja od dawna, jednak nurtuje mnie jedno pytanie dotyczące produktu antyperspirant BLOKER. Ponieważ nie mogę znaleźć żadnej informacji czy ten produkt może być stosowany przez kobiety w ciąży? Czy nie zawiera substancji szkodliwych dla kobiet ciężarnych ? Bardzo proszę o odpowiedź, będę ogromnie wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie"
M

Można powiedzieć, że następnego dnia dostałam pozytywną wiadomość:

"Dziękujemy za zainteresowanie naszymi kosmetykami.
W odpowiedzi na Pani pytanie informujemy, że substancja czynna zawarta w  anty-perspirancie  Bloker działa tylko na gruczoły potowe poprzez ich zablokowanie. Preparat działa na powierzchni skóry,  nie wchłania się do krwioobiegu i nie stanowi niebezpieczeństwa dla kobiet w ciąży. Aplikując preparat proszę pamiętać, aby nie aplikować Blokera bezpośrednio po depilacji pach, wygląd pach musi byś bez zmian skórnych, aplikować w centralne miejsce pachy  jednym ruchem (1 dotknięcie), pozostawić ramiona rozchylone  do czasu dokładnego wchłonięcia się preparatu do momentu kiedy skóra pod pachą będzie sucha. Sposób aplikacji Blokera jest bardzo ważny. Nie można ubierać odzieży, kiedy preparat całkowicie się nie wchłonie."

Po tej wiadomości mogę śmiało stosować Bloker i nie martwić się żadnym potem :) 


6 komentarzy:

  1. No to super, że można. Bloker Ziajki jest dużo tańszy w porównaniu do Etaxilu czy Antidralu a podobnie skuteczny, przyznam, że też zastanawiałam się czy w ciąży mogę, a tu się okazuje, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie lata bez stosowania BLOKERA :) I cena nie przeraża jak innych produktów :)

      Usuń
  2. Właśnie tego chciałam się dowiedzieć, ponieważ jestem w ciąży, używam tego blokera i zastanawiałam się czy to nie szkodzi dziecku. Rewelacyjnie, że ktoś też miał taki dylemat i postanowił go wyjaśnić. Bardzo dziękuję i pozdrawiam autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dziękuję, przestałam go stosować właśnie przez ciążę, ale fajnie, że będę mogła do niego wrócić. Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff :) tyle tylko powiem, bo w ciązy dolegliwości związane z potem są bardzo uciążliwe. Tym bardziej,z e całe lato będę z brzuszkiem ;) Pozdrawiam serdecznie wszystkie ciężarne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mam odpowiedź na nurtujące mnie pytanie ;) Co za ulga ;)

    OdpowiedzUsuń