Książki dla Ciężarnych



 Na rynku jest wiele dostępnych książek i wszelkiego rodzaju literatury dla przyszłych MAM.
Ja osobiście jestem zaopatrzona w dwie książki. Nie mam więcej bo w każdej jest to samo napisane - te same rady, te same ćwiczenia.
 Więc po co tracić pieniądze, lepiej wykorzystać je na coś innego, bardziej przydatnego.

Pierwsza książką, którą bardzo, bardzo chciałabym wam polecić jest książka autorki Kaz Cooke CIĘŻARÓWKĄ PRZEZ 9 MIESIĘCY.

Książka jest naprawę świetna :) Czytam ją od samego początku ciąży ( a jestem już w 21 tyg.) i mogę śmiało ją polecić. Napisana w bardzo przyjazny sposób, z dużą dawką humoru, a przy tym bardzo przejrzysta.
Podzielona na 40 tygodni zawiera szczegółowe informacje co dzieję się w danym tygodniu z Mamą a także małym Astronautą. 

Poniżej przykładowy wstęp do 25 tygodnia ciąży w książce :)



Kolejną książką, którą chciałabym polecić jest książka autorów H.Murkoff, A.Eisenberg,S.Hathaway W OCZEKIWANIU NA DZIECKO.

Książka a raczej poradnik zawiera bardzo szczegółowe informacje, co dzieję się w danym miesiącu ciąży. Czego możemy się spodziewać podczas każdej wizyty u lekarza, co nas może niepokoić oraz co możemy odczuwać w czasie ciąży.
Jak dla mnie książka interesująca choć czasami trochę ciężka.




To są tylko dwie książki jakie posiadam i nie mam zamiaru zaopatrzyć się w inne. Bo przecież co za dużo to nie zdrowo :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz