WIELORAZOWE MAJTKI POPORODOWE CANPOL BABIES - TESTOWANIE


Jakiś czas temu pisałam, że miałam okazję wygrać produkty do testowania firmy CANPOL BABIES z portalu BANGLA.PL
Dziś nareszcie miałam trochę czasu na napisanie recenzji pierwszego z testowanych produktów.
Czy warto kupić ten produkt i czy będzie on nam potrzebny w szpitalu po porodzie? 
Na pierwszy strzał idą wielorazowe majtki poporodowe.
Mogę w 100% zgodzić się z producentem, że majtasy są przewiewne i wygodne. 
W szpitalu w którym rodziłam, personel był całkowicie przeciwny aby kobieta po porodzie zakładała bieliznę czy majtki jednorazowe, jednak do tych majtek nie mieli zastrzeżeń. A to dlaczego?
Ponieważ majtki są wykonane z delikatnej siateczki, która jest przewiewna, utrzymują swobodną cyrkulację powietrza, siateczka jest bezpieczna oraz co najważniejsze higieniczna, można w nich bezproblemowo umocować wszelkiego rodzaju wkłady chłonne. 
Siateczka jest elastyczna, dopasowuje się do ciała kobiety utrzymując podkład we właściwym miejscu.
Majteczki sprawdziły się w 100%  zaraz po porodzie.
Nie podrażniły moich pachwin, rana szybciej się goiła a ja miałam komfort psychiczny, że wszystko jest na swoim miejscu i nigdzie na piżamie oraz pościeli nie widać czerwonych plamek krwi. Warto dodać także, że majtki nie odparzają skóry.
Majtki mają także dodatkową zaletę, można je prać w pralce, bardzo szybko schną i używać nie tylko w szpitalu ale także w domu przez cały okres połogu.
W jednej paczce znajdują się dwie sztuki majteczek wielorazowych.
U mnie był to akurat rozmiar L/XL, i powiem szczerze, że mimo tego iż bieliznę noszę w rozmiarze S to nie odczuwałam dyskomfortu, że majtki są jakoś szczególnie bardzo duże. Chyba nawet dobrze, że miałam właśnie taki rozmiar ponieważ czułam się w nich bardzo bezpiecznie i komfortowo przez cały okres w szpitalu jak i w domu.

Na sam koniec krótkie podsumowanie majtek poporodowych wielorazowych firmy CANPOL BABIES :
  • dają poczucie świeżości,
  • wykonane z delikatnego materiału,
  • higieniczne,
  • przewiewne,
  • dopasowują się do ciała,
  • można zakupić dowolny rozmiar, 
  • można prać w pralce,
  • szybko schną,
  • nie powodują odparzeń,
  • rozciągliwe,
  • wytrzymałe,
  • można je nosić na oddziale poporodowym,
  • dają poczucie komfortu,

2 komentarze:

  1. Ja myślałam ze lepsze beda te jednorazowe ;) i takie kupilam moze dokupie jeszcze te ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednorazowe miałam założone raz i powiem szczerze, że dla mnie egzaminu nie zdały.

      Usuń