PIELĘGNACJA MALUSZKA - MOJE PIERWSZE ZAKUPIONE KOSMETYKI

Przygotowując ten post, sugerowałam się tym co poleciła mi moja położna a także koleżanki, które maja już trochę większe doświadczenie w pielęgnacji dzieci.


Postanowiłam zatem zakupić wszystkie produkty do pielęgnacji ciała Maluszka z jeden firmy, mianowicie z Oillan Family, które przeznaczone są do pielęgnacji zarówno niemowląt, dzieci a także dorosłych.
Zaopatrzyłam się więc w Szampon i Płyn do kąpieli 2w1, Balsam Intensywnie Natłuszczający oraz Mydło Natłuszczające. Wszystkie kosmetyki Oillan posiadają pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.

Produkty tej firmy  zawierają EMOLIENTY do skóry podrażnionej suchej i łuszczącej się.
Poniżej wypunktowałam kilka cech charakterystycznych dla każdego produktu.

Szampon i płyn do kąpieli 2w1 :

  • zapobiegają wysuszeniu skóry,
  • zapobiegają podrażnieniu skóry,
  • zawierają wyciąg z rumianku oraz D - pantenol, które działają kojąco,
  • nie powoduje łzawienia,

Balsam Intensywnie Natłuszczający:

  • wysoka zawartość lipidów, 
  • doskonale się wchłania,
  • natłuszcza skórę,
  • zmiękcza naskórek,
  • łagodzi podrażnienia,
  • nie zawiera barwników oraz kompozycji zapachowych,

Mydło Natłuszczające :
  • oczyszcza podrażnioną skórę,
  • przywraca skórze miękkość i gładkość,
  • nawilża skórę, 
  • niweluje uczycie suchości,

Jeżeli chodzi o pielęgnację odparzeń to dostałam próbkę kremu Sudocrem od mojej położnej. Z tego co czytałam jest on bardzo popularny wśród mam za granicą jak i w Polsce. Krem zdobył wiele nagród więc musi być bardzo skuteczny.

Krem ten ma na celu: 
  • łagodzić podrażnienia oraz świąd,
  • chronić skórę przed drażniącymi czynnikami,
  • pomagać utrzymać odpowiednią wilgotność skóry Maluszka, 
  • zawarte w kremie składniki mają wspomagać oraz przyśpieszać proces regeneracji skóry,
  • posiada pozytywną opinię Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego,

Czytałam również, że bardzo dobrym kremem jest Bepanthen na odparzenia. 
Czy używałyście tego kremu i czy możecie wyrazić swoją opinię ?
Ponieważ nie wiem czy też mam się w niego zaopatrzyć ?

A tak na sam koniec, moja krótka lista wszystkich niezbędnych rzeczy, które będą potrzebne do pielęgnacji Maluszka :
  • patyczki do uszu ze stoperem - ogranicznikiem (zakupiłam firmy Canpol),
  • waciki, gaziki, do przemywania oczu, okolic krocza, pępka,
  • nożyczki do paznokci z zaokrąglonymi końcówkami,
  • szczoteczka do włosków,
  • emulsja do kąpieli,
  • balsam po kąpieli, 
  • krem na odparzenia,
  • mydełko,
  • sól fizjologiczna do przemywania oczu,

Macie może jakieś propozycje co powinno się jeszcze znaleźć na mojej krótkiej liście?
Jakie kremy, kosmetyki stosujecie u swoich pociech?
Wszystkie wasze komentarze, opinie są bardzo cenne i pomogą przyszłym mamą.

2 komentarze:

  1. my stosujemy plyn 2 w 1 do kapieli z nivea zadnych kremow po kapieli czy oliwek tam nam pediatra doradzil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co powie mój pediatra jak mała się urodzi :) Balsam wykorzystam najwyżej sama jak nie będzie potrzebny :)

      Usuń