WYSOKOCHŁONNE PODKŁADY POPORODOWE CANPOL BABIES - RECENZJA



Dziś pisze ostatnią moją recenzje z trzech produktów, które miałam okazję testować dzięki portalowi Bangla.pl, są to wysokochłonne podkłady poporodowe firmy Canpol Babies.
Podkłady poporodowe przydały mi się bardzo zaraz po porodzie oraz w czasie połogu. Oczywiście stosowałam je razem z wielorazowymi majtkami poporodowymi, o których pisałam tutaj i z których byłam bardzo zadowolona.
Jeżeli chodzi o podkłady poporodowe, to mogę śmiało napisać o nich same superlatywy.


Firma Canpol Babies postarała się, gdyż podkłady są cienkie, super chłonne oraz dobrze wyprofilowane, a co najważniejsze nie "rolują" się podczas noszenia. Warto dodać, że podkłady wyposażone są w pasek samoprzylepny dzięki czemu można śmiało przykleić je do bielizny. Zauważyłam także, że neutralizują nieprzyjemny zapach i dobrze radzą sobie z bardzo obfitym krwawieniem.
Delikatny materiał z którego podkłady zostały wykonane nie powodują odparzeń, co było dla mnie szczególnie ważne po nacięciu krocza, które u mnie miało miejsce, gdyż jak wiadomo te okolice są bardzo wrażliwe.
W opakowaniu znajduje się 10 sztuk podkładów. Opakowanie jest małe i nie zawiera za dużo miejsca w torbie rodzącej czy na szpitalnej  półce.
Podsumowując produkt firmy Canpol Babies nie musicie się obawiać przed zakupem, że traficie na "bubel" gdyż produkt jest w 100% godny polecenia. 

2 komentarze:

  1. mam wkładki laktacyjne CANPOL BABIES strasznie mnie po nich swędzą piersi ;P kupiłam też majty jednorazowe z canpola i też się nie sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam majtel wielorazowych i byłam z nich strasznie zadowolona, jeżeli chodzi o wkładki może uczulał Cię aloes?

      Usuń