Biodermowe NOWOŚCI w mojej Łazience




Robiąc ostatnio zakupy w aptece, miałam okazje skorzystać z promocji BODERMY.
Pani farmaceutka poleciła mi antybakteryjny żel do mycia twarzy z linii SEBIUM. 
Żel kosztował całe 9,90zł za 100ml, przeznaczony do cery tłustej oraz mieszanej i trądzikowej.
Zapobiega zatykaniu porów, zmywa makijaż, oczyszcza skórę, nie wysusza a co najważniejsze nie zawiera mydła.
Czyli posiada wszystko to co jest dla mnie ważne i potrzebne przy codziennej pielęgnacji twarzy.
Moja skóra go bardzo dobrze toleruje, więc polecam go wszystkim.


Przy zakupie żelu dostałam dwie próbki, mianowicie :

 - żel nawilżający na noc AQUASOURCE NUIT, który stosuję się TYLKO na noc, bardzo dobrze nawilża skórę. Konsystencja jest przezroczysta, żelowana. Przechowuję go w lodówce aby także delikatnie chłodził skórę twarzy. Szybko się wchłania, skóra jest bardziej nawilżona,szczególnie teraz gdy mamy lato i nasza skóra jest wysuszona, 

- maseczkę z lini SENSIBO, przeznaczoną dla skóry naczyniowej. Ja skóry naczyniowej nie mam ale użyłam jej dwa razy z ciekawości. I co mogę powiedzieć, nie za wiele gdyż hmmm, maseczka jest delikatna, nie szczypie po nałożeniu i to chyba tyle. Nie zauważyłam jakiś innych efektów poza wygładzeniem.


2 komentarze: