CANPOL BABIES - testowanie produktów z Bangla.pl

Niedawno, całkiem przypadkiem zgłosiłam się do testowania produktów Canpol Babies z portalu Bangla.pl
Całkowicie zapomniałam o tym zgłoszeniu, aż do zeszłego czwartku kiedy dostałam wiadomość, że zakwalifikowałam się do testowania produktów. Strasznie się z tego faktu ucieszyłam :)
Dziś kurier dostarczył mi kartonik z produktami.




Produkty które będę testować to :
  • 2 opakowania wielorazowych, siateczkowych majtek poporodowych,
  • 2 opakowania wysokochłonnych podkładów poporodowych,
  • 1 opakowanie wkładek laktacyjnych EasyStart AloeVera
dodatkowo w paczce znalazły się także trzy prezenty dla mojego dziecka, które z pewnością bardzo się przydają : 
  • okrycie kąpielowe, 
  • pluszowa książeczka, 
  • szczoteczka z grzebieniem,

Wyniki testów opublikuję na swoim blogu, ale dopiero jak urodzę i je przetestuję :))) 

2 komentarze:

  1. Miałam taką szczoteczkę i grzebyk dla Synka. :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magda ( http://mateuszkowy-blog.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję tak fajnej współpracy. :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń