ZWYCZAJNA WRZEŚNIOWA SOBOTA

Pogoda nas jeszcze rozpieszcza w te wrześniowe dni.
Słoneczna sobota, a ja marzę tylko o leniuchowaniu w łóżku. Też tak macie?
Chyba zbliża się ten czas ciągłego lekkiego zmęczenia. Przecież to już prawie 30 tc!!!
Zleciało szybko, jeszcze troszkę cierpliwości i dzidzia będzie z nami :)
Czy was też denerwują ciągłe pytania znajomych : jak się czujesz, czy masz już wybrane imię dla dziecka i najważniejsze pytanie ILE PRZYTYŁAŚ?
Czasami wyprowadzają one mnie z równowagi...Ahhh.
Pozdrawiam ciepło.





8 komentarzy:

  1. jakie witaminy bierze pani dla kobiet w ciazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę od dłuższego czasu witaminy LADEE VIT :)

      Usuń
    2. właśnie ja tez biore i mialam ochote zmienic bo nie znam niko kto by je bral a tu prosze:)pozdr

      Usuń
    3. Ostatnio będąc na wizycie u mojej pani Ginekolog przeczytałam w poczekalni kilka ulotek odnośnie witamin i chciałam z ciekawości zmienić.
      Jednak moja pani Ginekolog nie kazała mi zmieniać, gdyż mają wszystkie składniki które potrzebne są zarówno mi jak i Dziecku.
      Więc zostałam przy tych :)

      Usuń
  2. Brzuś malutki i zgrabniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie wygladasz.
    ciekawy blog napewno bede zagladac czesciej i zapraszam do siebie www.coraz-wiekszy-brzuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń