CIUSZKOWE SZALEŃSTWO :)

Z okazji, że byłam dziś u lekarza i jak się okazało moje skurcze całkowicie minęły, szyjka macicy się nie skróciła postanowiłam uczcić ten fakt i wybrałam się na ciuszkowe zakupy. 
Wiadomo, że będę rodziła w listopadzie (jak wszystko dobrze pójdzie) więc malutkiej przyda się kilka niezbędnych ciepłych rzeczy.
Jestem mega zaskoczona firmą COCCODRILLO, która robi piękne pastelowe ciuszki, wykonane z wysokiej jakości materiałów.
Dlatego, też kupiłam kilka fantastycznych ubranek z nowej kolekcji. 
Najbardziej trafiony okazał się śpiworek, który spełnia zadanie kombinezonu oraz kurtki. 
Z łatwością można przypiąć w nim dziecko w foteliku, ponieważ posiada specjalną "dziurkę" na pasy. W komplecie dołączone były także rękawiczki. Jedyne co muszę kupić jest szalik i czapka.
Do kompletu zakupiłam jeszcze sukienkę, bluzeczkę, legginsy oraz granatowo-różowy dresik.






7 komentarzy:

  1. super zakupy:)a kombinezon rewelacja ja tez spodziewam sie dziewczynki na początku lutego:)pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze troszkę czasu na kompletowanie ciuszków :)pozdrawiam

      Usuń
  2. Kombinezon jest boski. Muszę poszukać czegoś podobnego dla mojego maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba :)
      Pewnie znajdziesz coś, jest tego tyle w sklepach, że naprawdę trudno się zdecydować :)

      Usuń
  3. wczoraj tez ogladalam ta nowa kolekcje niestety wszystkie ubranka wykonane byly typowo dla dziewczynki badz chlopca. dlatego tez nie kupilismy tam nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie kończę już zakupy na różowym kolorze.
      Ale tym ubrankom jakoś nie mogłam się oprzeć. :)

      Usuń
  4. Piękne zakupy mimo, że różowe to takie stonowane :)

    OdpowiedzUsuń