Rossmann-owa Promocja z MISSIU

Od dłuższego czasu jestem wierną fanką bransoletek Missiu. 
Mam ich kilka i jestem bardzo z nich zadowolona.
Obiecałam sobie, że jak tylko dowiem się jaka jest płeć mojego dziecka to kupię bransoletkę z motywem chłopca albo dziewczynki z kolekcji by Anna Mucha.
Tyle tylko, że ciągle mówiłam, że kupię ale nigdy jakoś nie miałam czasu, pieniędzy albo zwyczajnie odkładałam to na inny termin.
Będąc ostatnio w Rossmannie, natrafiłam akurat na promocję - z czego ogromnie się ucieszyłam :)))
Mianowicie, okazało się, że jeżeli zakupię dowolny produkt (szampon lub odżywkę) Gliss Kur oraz pastę Sensodyne Pro Szkliwo w prezencie dostanę modną bransoletkę Missiu.
Tak się ucieszyłam, że postanowiłam zakupić szampon po cenie promocyjnej 10,99 oraz pastę także po cenie promocyjnej 10,99 i stać się szczęśliwa posiadaczką bransoletki z kolekcji by Anna Mucha. 
Bransoletka jest słodka z motywem dziewczynki w kolorze różowym - można powiedzieć, że o takiej marzyłam :) 
A przy tym trochę zaoszczędziłam bo i pastę mam i szampon mam, a co najważniejsze bransoletkę też mam:) 




5 komentarzy:

  1. Świetna promocja, nie wiesz przypadkiem czy jeszcze obowiązuje?
    Pozdrawiam i zapraszam http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych bransoletkach.. z czego są one wykonane? wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletki wykonane są w 100% poliester, bardzo ładnie się prezentują.
      Dostępnych jest wiele motywów oraz kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń