LAKTATOR RĘCZNY AVENT NATURAL

Dziś coś dla mam.
Będąc w szaleństwie ubrankowych ciuszków, postanowiłam kupić także coś dla siebie.
Mianowicie LAKTATOR.
Bardzo chcę karmić piersią, choć słyszałam, że początki są ciężkie, dlatego postanowiłam, że taki wynalazek też powinien znaleźć się u mnie w domu.
Podobno niezastąpiony, podobno najlepszy, sprawdza się w każdej sytuacji - mam nadzieję.
Czytałam wiele na ich temat -  czy lepsze są elektryczne czy może ręczne ?!
Wybór jest naprawdę bardzo duży -  a ja sama nie miałam zielonego pojęcia jaki wybrać !
Doszłam do wniosku, że zainwestuje w ręczny Laktator AVENT marki Philips.



Laktator posiada :

  • unikalny kształt, dla komfortowej pozycji podczas odciągania pokarmu,
  • miękką nakładkę masującą pierś, która daje wrażenie ciepła,
  • dołączona jest buteleczka z serii Natural ( 125 ml), wraz z smoczkiem,
  • w zestawie znajdują się wkładki laktacyjne na noc i na dzień po 2 sztuki,
  • niewielkie wymiary, 
  • a co najważniejsze nie trzeba podobno pochylać się do przodu podczas odciągania pokarmu,

Kupując ten laktator, natrafiłam na extra promocję. 
Mianowicie do paczki dołączona została elegancka fioletowa kosmetyczna z niespodzianką w której znalazło się kilka rzeczy :
  • 2 wkładki termiczne, które możemy podgrzać albo chłodzić,
  • 2 nakładki fioletowe na wkładki termiczne,
  • krem nawilżający na brodawki sutkowe,



Zakup ten uważam za udany, mam nadzieję, że będzie mi służył i będę z niego zadowolona. 
Zawartość kosmetyczni pewnie bardzo się przyda, a jeszcze sama świadomość, że kupując jedną rzecz druga była gratisem - niespodzianką, to naprawdę się opłacało.

3 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award http://czarylusi.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award.html. Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę go kupić, wszyscy mi doradzają że jest najlepszy i faktycznie odciąganie jest bardzo wygodne. Wolałabym oczywiście karmić piersią ale wiadomo że nie da się tego przewidzieć :) wiem, ze to już trochę po czasie, ale gdzie natrafiłaś na taką fajną promocje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie dziecięcym, gdzie można dostać takie gadżety dla mam.
      Poszukaj w internecie, może akurat natrafisz na promocję :)

      Usuń