Ziaja Krem przeciw ROZSTĘPOM z serii MAMMA MIA

Niedawno pisałam o rozstępach, które mogą wystąpić w trakcie ciąży. Skusiłam się na kolejny produkt z firmy Ziaja po płynie do higieny intymnej przeznaczonej dla kobiet w ciąży -  więcej możecie przeczytać tutaj ZIAJA.
Dziś krótka recenzja kremu przeciw ROZSTĘPOM.


Krem można stosować od 4 mieciąca ciąży.
Zakupiony w stoisku Ziaja. Pojemność 270ml, Cena 25.80zł.


Polecany w profilaktyce i redukcji rozstępów przyszłych mam.

Krem ma zadanie :
- uelastycznić o raz wzmocnić włókna kolagenowe,
- poprawić strukturę skóry,
- zapobiegać powstaniu rozstępów,
- zawiera masło SHEA,
- witaminy A oraz prowitaminę B5,

Kremu używam od miesiąca nakładam go w miejsca najbardziej narażone na rozstępy: piersi, brzuch, uda oraz pośladki. Krem jest delikatny, wchłania się dość szybko, mimo lekkiej tłustawej konsystencji, dzięki której możemy delikatnie masować nasze ciało. Używam go dwa razy dziennie: rano przed pracą oraz po pracy. Nie zostawia tłustych plam na ubraniach, co jest dla mnie bardzo ważne. Zapach jest przyjemny, nie drażniący. Krem nie wysusza skóry, sprawia, że skóra w tych miejscach jest miękka,delikatna i dobrze nawilżona.
Z produktów serii  MAMMA MIA jestem bardzo zadowolona, są niedrogie, przyjemnie pachną, nie podrażniają skóry i najważniejsze są bezpieczne dla nas i dla naszego Maluszka. :)







2 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki Ziaja! Są takie delikatne i nie podrażniają skóy. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej się do tych kosmetyków przekonuje:)))
      Dobra jakość za niewielkie pieniądze.
      pozdrawiam :)

      Usuń