NIVEA aqua effect czyli Żel - Krem do mycia twarzy

Recenzja tego ogólnodostępnego specyfiku do mycia twarzy powinna pojawić się na moim blogu dawno temu. 
Więc nadrabiam zaległości :)


Przeznaczony dla cery suchej i wrażliwej.
Pojemność 150ml. Cena oko 13zł. Dostępny w każdej drogerii.


 - głęboko oczyszcza,
- łagodzi skórę,
 - intensywnie nawilża,
- ma przyjemny, delikatny zapach,
 - delikatnie pielęgnuje oczyszczoną cerę dzięki zawartości olejku migdałowego,
- delikatna, aksamitna konsystencja,



Stosuję go od miesiąca i mogę śmiało napisać, że spełnił moje oczekiwania.
Zawsze stosowałam żelów do twarzy, jednak kremowa, delikatna konsystencja przekonuje mnie do dalszego stosowania.
Produkt posiada małe różowe drobinki, które w trakcie mycia rozpuszczają się.
Na 100% wrócę to tego żelu jak tylko skończą mi się inne produkty, które zalegają w mojej łazience.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz