Domowe Lody Truskawkowe :)





Uwielbiam lody, szczególnie truskawkowe. Wpadłam więc na genialny pomysł, że zrobię je sama!!! A co tam!!!
Przepis jest łatwy, prosty i SMACZNY bez żadnych wyszukanych dodatków. 
Można podawać z bitą śmietaną, miętą itp.. Czyli jak kto chce i jak lubi! 

Do przygotowania lodów potrzebujemy:

- 350g sera białego - ja użyłam PRESIDENT z miodem,

- 1 łyżka śmietany 18%,
- 2 łyżki cukru - można dać więcej jak ktoś woli słodkie,
- 10 dużych truskawek,



Truskawki myjemy, szypułkujemy i blendyjemy. Jeżeli ktoś woli, może truskawki pokroić na mniejsze kawałki. Ser mieszamy przez chwilę z śmietaną i cukrem, dodajemy truskawki  (w kawałkach lub zblenderowane) i przekładamy do foremek na lody lub innych foremek sylikonowych, które używamy np.do pieczenia, wkładamy do zamrażalnika. Czas mrożenia jest indywidualny, zależy od zamrażalki.
Moje foremki były silikonowe, ale jestem w trakcie szukania specjalnych foremek do lodów. 
Zastanawiam się nad tymi z Home&You, są w przecenie za 7,50 zł. 

Smacznego :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz