Czerwcowe kosmetyczne NOWOŚCI

W mojej szafce łazienkowej znalazło się kilka nowości. Na połowę z nich skusiłam się dzięki Rossmannowej promocji - 40 % - opłacało się.



Dzięki promocji mogłam kupić od dawna wymarzony róż z Bourjois numer 33 za całe 29,99 :)
oraz kila rzeczy z Rimmela  - mianowicie puder STAY MATTE numer 005 ( silky beige) oraz korektor rozświetlający okolice oczu numer 030 (classic beige) a także zielony lakier do paznokci.
Jeżeli chodzi o róż Bourjois to pięknie prezentuje się na twarzy, posiada delikatne rozświetlające drobinki i pięknie pachnie. A co najważniejsze jest bardzo trwały i wydajny. Zakup 100% udany :)



Puder STAY MATTE  używam do wykończenia makijażu ponieważ matuje twarz, zawiera naturalne mineralne składniki a co najważniejsze twarz pozostaje długo matowa i nie świeci się po kilku godzinach. A zdarza mi się to bardzo często.
Korektor rozświetlający, bardzo był przydatny ponieważ moje oczy są często popuchnięte i zmęczone. Radzi on sobie z moimi problemami nieźle, nie waży pod oczami i ma bardzo fajny aplikator w formie delikatnego, miękkiego pędzelka.




Reszta kosmetyków z promocji Rossmannowej to krem intensywnie nawilżający do twarzy z firmy AA oraz lakiery do paznokci a także peeling do twarzy.
O kremie nie mogę nic napisać bo użyłam go tylko dwa razy, jak narazie odpowiada mi jego delikatna konsystencja i to że nie szczypie po nałożeniu.
Peeling rozświetlający z Bourjois wzbogacony o drobinki bambusa i miąższ pomarańczy pachnie wakacyjnie a dodatkowo posiada drobinki które powodują, że nasza twarz jest gładka, odprężona i zregenerowana po całym dniu.
Czerwono - krwista pomadka to zakup z Avonu. Śmiało mogę napisać, że strzał w 10tkę :) Choć nie przepadam za ostrymi kolorami, bardziej wolę błyszczyki to ten zakup naprawdę mi się udał. Pomadka na ustach jest soczysta, pięknie się prezentuje, usta są pełniejsze i rzucające się w oczy.


Ostania rzecz utwardzacz do paznokci Golden Rose, który schnie w 60sek. Sprawdzałam na swoich paznokciach i jest to prawda, lakier szybko wysycha i utwardza.
Ahh, zapomniałam o moim niebieskawym lakierze do paznokci, także kupionym w Rossmannie, który ma dawać efekt lakieru żelowego - ja dla mnie nie daje takiego efektu ale zawsze trzeba coś nowego wypróbować :)



To tyle z moich kosmetycznych łupów :)))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz