Pielęgnacja włosów kręconych - produkty BALEA

Od zawsze słyszę, "JESTEŚ SZCZĘŚCIARĄ" !!!!
Ludziom wydaje się, że włosy kręcone nie wymagają zbytniej pielęgnacji niż włosy proste.
A to jest totalna bzdura!!!
Włosy kręcone z reguły są suche, bardziej zniszczone i czasami brakuje im blasku oraz nawilżenia. Niektóre z nas mogą mieć tzw. "siano" na głowie, co spowodowane jest utratą wilgoci. Dlatego tak ważne jest aby posiadaczki włosów kręconych używały kosmetyków przeznaczonych specjalnie do ich pielęgnacji, ponieważ poprawia to skręt włosa a także lepiej się one układają.

Ja jestem posiadaczką włosów kręconych od urodzenia. Wiadomo ich skręt się zmienił przez te lata, na początku miałam same kędziorki, przez okres dojrzewania zmieniły się w bardziej podatne a teraz są to loki z skłonnością do prostowania w tyle głowy. ( Wydaje mi się, że to jest przez ciążę i hormony). Jednak nie mam co narzekać. Nie wyobrażam sobie siebie w prostych włosach.

Od lat testuję przeróżne szampony, odżywki,  żele oraz fluidy poprzez pianki oraz pasty do włosów kręconych czyli dosłownie wszystko co jest przeznaczone do tego typów włosów.
Ostatnio jestem dość sceptycznie nastawiona do drogich kosmetyków dlatego, że kilka razy się nacięłam i efekt nie był taki jak zapewniał producent.
Dlatego chcę pochwalić się moim nowym odkryciem -  mianowicie są to produkty BALEA (szampon i odżywka )przeznaczone do włosów kręconych.




BALEA to niemiecka, dość tania firma jak na profesjonalne produkty do włosów kręconych z którymi miałam styczność. Przy wyborze produktów zawsze kieruję się tym aby nie zawierały one SILIKONU, ponieważ silikon obciąża włosy i stają się ciężkie. Produkty BALEA o dziwo nie zawierają SILIKONU co mnie bardzo ucieszyło :)
Jeżeli chodzi o szampon to bardzo ładnie się pieni oraz pachnie i co najważniejsze jest bardzo wydajny. Włosy po nim są nawilżone, delikatne, nie są takie twarde jak po innych szamponach których używałam. Nie elektryzują się i nie puszą, włosy bardzo ładnie się układają.
Niezbędna jest także odżywka, którą nakładam zawsze abym mogła spokojnie rozczesać włosy ponieważ inaczej było by źle. (Dodam tylko od siebie, że włosy zawsze czeszemy grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami i tylko wtedy gdy mamy nałożoną odżywkę).
Odżywka oczywiście także nawilża włosy (kompleks z pantenolem), pięknie pachnie, włosy staja się miękkie bez obciążenia i delikatne.
Śmiało mogę napisać, że ten produkt zagości u mnie na dłużej. Moje włosy zdecydowanie lepiej się kręcą nie są suche, lepiej się układają i pięknie błyszczą.
Dlatego czasami warto wypróbować tańsze kosmetyki.

pozdrawiam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz