MOJE POSTANOWIENIA NOWOROCZNE W 2014

Nowy Rok to świetny czas na POSTANOWIENIA NOWOROCZNE, dlatego też i ja postanowiłam zmienić kilka rzeczy w swoim życiu, bo przecież Nowy Rok to nowe zmiany :)

Fryzura - Na 100% będę chciała pofarbować włosy, bo w czasie ciąży zauważyłam kilka siwych włosów! Więc farba do włosów musi być koniecznie. Oczywiście jak farba to i też długość, bo te moje loki już przestały się kręcić i trzeba coś z nimi zrobić.

Moja forma. - 4-5kg, w ciągu całego roku. Może to nie jest za dużo jednak nie chodzi mi o szybkie chudnięcie jednak bardziej o ujędrnienie ciała. Przed ciążą byłam bardzo aktywna fizycznie, w ciąży także aż do 7 miesiąca kiedy  musiałam leżeć. Teraz chce wrócić do swoje aktywności, bo nic innego nie poprawia mi samopoczucia jak trochę ruchu.

Michael Kors - mój wymarzony zegarek, o którym śnię :) Dlatego zaopatrzyłam się w skarbonkę do której sukcesywnie ja i mój mąż wrzucamy pieniążek :) Teraz tylko trzeba czekać kiedy się cała zapełni!

Kosmetyki - chciałabym postawić na naturę, przeróżne olejki, mazidła do ciała, które mogłabym Wam polecić. Jeżeli chodzi o kosmetyki to jest jeszcze jedna rzecz, wykorzystać wszelkiego rodzaju próbki maseczek, peelingów i innych pierdółek, które tylko zalegają w mojej szafie.

Książki - zacząć znów czytać, bo teraz kiedy Tosia się urodziła to nie mam dosłownie czasu na nic. Już zakupiłam kilka książek, które czekają na mojej półce.

Szafa - przejrzeć szafę i pozbyć się rzeczy których nie noszę, które są za małe oraz które leżą jeszcze z metkami. Zastanawiam się nad wprowadzeniem zakładki na blogu z wyprzedażą swojej szafy.

Oczywiście jest też dużo innych rzeczy, ważnych lub mniej ważnych, które pewnie będą się pojawiać przez cały rok.

Najważniejsze to Pozytywne Myślenie i Chęci a wszystkie Postanowienia Noworoczne będą naszym SUKCESEM.

A wy macie jakieś postanowienia ?

3 komentarze:

  1. Bardzo rozsądne postanowienia, mam dość podobne - poza zegarkiem, ale zamiast tego chcę kupić porządną stylową (dużą!) torebkę. Taką, po której widać, że jest świetna gatunkowo (jeśli wiesz, co mam na myśli :). No, a poza tym też będę się chciała pozbierać po ciąży.. jak już urodzę. Całą wiosnę mam na to, by w lecie znów być w formie. Damy radę. Pozdrawiam noworocznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne postanowienia, ja jestem w trakcie tworzenia swojej listy:) oby wszystkie Twoje się spełniły i zawsze była motywacja do ich zrealizowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci wytrwania w postanowieniach. :):)

    OdpowiedzUsuń