HERBACIANY RELAKS

Herbaciarą jestem od zawsze.
Uwielbiam herbaty wszelkiego rodzaju, zarówno białe, zielone, owocowe, czy czarne.
Ładnie podane w filiżaneczce porcelanowej to zachwyt nie tylko dla oczu ale przy tym ogromna przyjemność rozkoszowania - delektowania się smakiem.
Niedawno dostałam od koleżanki dwie pyszne herbatki prosto z mojej ulubionej herbaciarni :)
Kompozycja tych herbatek jest bezpieczna dla kobiet w ciąży. 
Bo jak wiadomo my ciężarne musimy unikać w tym okresie herbatek malinowych.
Jedna z tych herbat jest przeznaczona " dla mamy ", z anyżem, kawałkami pieczonego jabłka, natomiast druga to "złota jesienń" z rodzynkami, owocami kandyzowanymi, dzikiej róży.
Herbata po zaparzeniu delikatnie paruje a zapach unosi się w całym domu, gdy za oknem ciemno, zimno i ponuro. A ja mogę choć przez chwilkę uspokoić swoje myśli i spędzić kilka chwil nad aromatycznym napojem. 
Taka chwila przyjemności jest dla mnie bezcenna. 





Czy macie jakąś ulubioną herbatkę, którą możecie polecić?

2 komentarze:

  1. Uwielbiam herbaty, jednak u mnie w mieście nie ma żadnej herbaciarni :( dlatego opijam się piramidkami z liptona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić przez internet.
      Jest wiele herbaciarni internetowych, które oferują naprawdę szeroki asortyment :)

      Usuń