35 tc.



UUuuu 35 tydzień ciąży :)
Coraz bliżej niż dalej... i ten strach który mnie paraliżuje czy zdążę dojechać do szpitala. 
Ale nie ma co dramatyzować - jeszcze trochę czasu przecież zostało do porodu :)
Dziś nareszcie się spakowałam. Zajęło mi to trochę czasu - ale udało się.
Efekt finalny duża walizka z karteczką przypominającą o kremie do twarzy i szczoteczce do zębów.
A poza tym...hmmm
Jestem już trochę zmęczona tym ciągłym byciem w domu, a tutaj jeszcze całe 5 tygodni przede mną. 
Najbardziej denerwujące są noce, gdyż spać nie mogę.
Przewracam się z boku na bok i te wędrówki do toalety - dają w kość. Dobrze, że chociaż nad ranem mogę spokojnie zasnąć, ale co z tego jak już od 8.00 jestem na nogach bo czuję się wypoczęta!!!
W dzień nie śpię w ogóle, za to jak siedzę to ciężko się oddycha, stać też jest niewygodnie bo plecy bolą.
Plusem jest to, że zgaga całkowicie minęła. 
Nogi jeszcze nie puchną, jedynie co to brzuch powiększył się troszkę.
Skurcze jak były tak są - mimo ciągłego brania tabletek.
Podsumowując mój stan to czuje się w miarę dobrze, czasami aż za dobrze, energia mnie czasami rozpiera ale to chyba przez to przebywanie tylko w domu - (ciągły zakaz wychodzenia, spacerowania).
Jak na razie brak rozstępów!!!  I niech lepiej tak zostanie. 


Moja ciąża w liczbach :
- 35 tydzień ciąży,
- 8 kg ciałka więcej,
-  2,3 kg waży Księżniczka :),
- 38 dni do WIELKIEGO FINAŁU

7 komentarzy:

  1. bedzie dobrze trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałaś jakiś krem przeciw rozstępom?
    Napewno ze wszystm zdrarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używałam i nadal używam.
      Pisałam o moich kosmetykach przeciw rozstępom w zakładce BEAUTY.
      Jednak najbardziej polecam kosmetyk BABYDREAM - link poniżej :)
      http://zakreconamoniq.blogspot.com/2013/07/babydream-emulsja-dla-kobiet-w-ciazy.html

      Usuń
  3. u mnie jeszcze 10 tygodni a brzuch mam 5 razy większy ;D masakra

    OdpowiedzUsuń