ZDROWA CIĄŻA - MOJE MUST HAVES


1. Jogurty.
Jeżeli mam być szczera, to odkąd jestem w ciąży jem więcej jogurtów ale tylko naturalnych.
Dlaczego tylko naturalnych? Dlatego,że wolę sama sobie urozmaicać z czym mam je jeść, przeważnie są to pokrojone suszone śliwki, płatki owsiane, żurawina, słonecznik, miód i wiele, wiele innych. Gdy nie mam ochoty na jogurt pije mleko.
2. Warzywa i Owoce.
Uwielbiam świeże owoce i warzywa, szczególnie teraz gdy jest lato i mamy duży wybór sezonowych owoców i warzyw. Codziennie na drugie śniadanie i podwieczorek jem owoc - nie ma nic lepszego i nic bardziej zdrowego.
3.Plan treningowy.
Istnieje mnóstwo dobrych treningów dla ciężarnych, o których pisałam tutaj. W księgarniach jest wiele dostępnych  książek, płyt na temat ćwiczeń. Jeżeli mamy możliwość możemy zapisać się w naszym mieście na zajęcia które prowadzone są specjalnie dla ciężarnych.
4. Woda.
Woda jest niezbędna w naszym życiu. Nie ważne czy jesteś w ciąży czy nie.
U mnie każdy poranek zaczyna się wielkim pragnieniem. Kupuję wodę tylko mineralną, ponieważ ma najwięcej składników mineralnych. Do ulubionych należy Cisowianka oraz Kropla Beskidu.
5.Aplikacja na telefon.
Przeglądając internet, natknęłam się na aplikacje do telefonu dla kobiet ciężarnych. Moją aplikacją jest Asystent Ciążowy. Aplikacja daje mi codzienne wskazówki, odnośnie jedzenia itp. Możemy wiedzieć wszystko o twojej cięży na każdym jej etapie a to wszystko dostępne w telefonie.




2 komentarze:

  1. Ja do tej listy dopisałabym jeszcze owsiankę na śniadanie. Z owocami, orzechami, otrębami i miodem. Kompozycja zależna od nastroju:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna uwaga - nie wiem dlaczego ją pominęłam a przecież także u mnie króluje :)

      Usuń