DZIEŃ I NOC - CZYLI STRÓJ 2w1 DLA CIĘŻARNEJ




Wielki czas rozpocząć nowy tydzień, po tak udanym weekendzie. 
Bateryjki zostały naładowane i nic innego mi nie pozostało jak wrócić do pracy i czekać na kolejny weekend.
Z każdym dniem robię się coraz większa :) 
Dziś chciałam wam pokazać mój ostatni strój jaki miałam założony w weekend na spotkaniu z przyjaciółkami.
Zestaw idealnie pasuje na dzień i na noc, wystarczy zmienić buty, torebkę i dopełnić wszystko biżuterią i jeansową koszulą.




spodnie,buty w panterkę,koszula,pasek- ZARA, torebki, baleriny- MANGO, bluzka - GATTA

Pozdrawiam




3 komentarze:

  1. Śliczny brzuszek:). I bardzo fajne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej :)))

      Usuń
  2. Gratuluję! :) Nie mogę się doczekać aż sama zostanę mamą :3 (tak, tak, jeszcze mi trochę zostało :p)

    OdpowiedzUsuń