BIUSTONOSZE DLA MATEK KARMIĄCYCH

Dobór odpowiedniego biustonosza dla matek karmiących jest wielką sprawą.
Przecież my przyszłe mamy chcemy mieć jędrne, ładne piersi po ciąży, więc musimy zaopatrzyć się w odpowiednio dobrany biustonosz. Tylko prawidłowo dobrany biustonosz będzie wygodny i zdrowy dla naszych piersi, zwłaszcza podczas karmienia Maluszka.
Moja położna odradziła kupować mi biustonosz przed narodzinami maleństwa, gdyż po urodzeniu dziecka biust jeszcze rośnie. Wtedy możemy dopiero wybrać odpowiedni biustonosz dla naszych piersi.
Wiele przyszłych mam już pod koniec ciąży kupuje biustonosz z miseczką ciut większą, jednak ja chyba nie zaryzykuje i poczekam z tym zakupem po narodzinach. Gdyż teraz już mój biust ma rozmiar 75E a po narodzinach będzie jeszcze większy.

Czym należy się kierować w wyborze biustonosza :
  • biustonosz kupić najlepiej dopiero po urodzeniu dziecka,
  • mierzyć się centymetrem krawieckim na wydechu,
  • od uzyskanego wyniku odjąć 5 cm, a następnie zaokrąglić do najbliżej sąsiadującej piątki,
  • nie wciskać się w biustonosz na siłę,
  • zaopatrzyć się w biustonosz z odpinanymi miseczkami,
  • ma być miękki, 
  • ma być przewiewny,
  • ma mieć szeroki pas pod miseczkami i pachami,
  • wykonany z naturalnych materiałów (bawełny),
  • zaleca się aby biustonosz miał szerokie ramiączka,
  • nie może uciskać, gdyż piersi podczas karmienia są bardzo wrażliwe,

Na rynku jest bardzo duży wybór biustonoszy dla matek karmiących. 
Nie musza być one nudne, czasami w kształcie "namiotów", które będą źle wyglądały.
Dlatego warto zainwestować i w okresie karmienia mieć piękne wyeksponowane, podtrzymane piersi a co najważniejsze czuć się komfortowo.
Poniżej kilka biustonoszy na które zwróciłam uwagę.
Klikając na cyferki, będziecie mogli od razu przejść do sklepu internetowego, które oferują naprawdę fajne biustonosze z małym obwodem pod biustem a dużą miseczką.


1. 2. 3. 4.


5. 6.


7. 8. 9. 10.




Moim faworytem są biustonosze - 2, 4, 5, 8.

Na samym początku chciałam kupić biustonosz z Canpola (nr. 12,13) albo Baby Ono (nr.11) jednak, mają w swojej ofercie miseczki tylko do rozmiaru DD  - czyli dla mnie za małe :(
Szkoda, bo naprawdę są godne uwagi i w bardzo przystępnej cenie.

Słyszałam także, że bardzo dobrym rozwiązaniem aby biust dobrze się formował także w nocy, jest noszenie specjalnych koszulek - topów, które maja podwójny materiał, w okolicach piersi i które nie posiadają wszytego biustonosza - co pewnie jest wygodne w nocy.
Widziałam takie koszulki w H&M, są one bawełniane i można spokojnie zakładać je na noc.

Czy polecacie jakieś fajne modele biustonoszy dla karmiących, z których jesteście zadowolone ?
Czy używacie koszulek- topów na noc ?
Wszystkie komentarz, sugestie mile widziane :))


6 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci za ten post,właśnie od niedawna zaczęłam się zastanawiać,kiedy kupić biustonosz do karmienia,teraz juz wszystko wiem :) Całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dziś sobie kupiłam pierwszy biustonosz do karmienia. Niby do porodu niecałe 50 dni zostało, ale pakuje się powoli do szpitala, a u nas w szpitalu wymagają chociaż jednego takiego stanika. Kupiłam coś podobnego do tych ostatnich, które wstawiłaś. Oczywiście kupiłam sobie taki biustonosz, w którym zmieści się nieco więcej. :) Jednak dochodzę do wniosku, że teraz robią takie staniki do karmienia, które są dość elastyczne i pasują i przed porodem i na ten czas po porodzie gdzie piersi mogą być nieco większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja przymierzałam ten który sobie kupiłaś, ale niestety za mały dla mnie jest już teraz :(
      Musze poczekać, aż urodzę i wtedy zakupię.
      W moim szpitalu biustonosz nie jest wymagany.

      Usuń
  3. Ja właśnie mam zamiar kupić nowy biustonosz co prawda może nie typowo do karmienia jeszcze, ale w większym rozmiarze. Dobrze, że teraz jest pod tym względem dość spory wybór.

    OdpowiedzUsuń