BABYDREAM EMULSJA DLA KOBIET W CIĄŻY - WARTO KUPIĆ?


Dziś dalsza część walki z rozstępami.
Emulsja dla kobiet w ciąży - to drugi produkt, który używam z firmy BabyDream.
Jak pisałam wcześniej tutaj używam cały czas olejku z tej serii i jestem mega zadowolona.
Teraz jednak przyszedł czas spróbować emulsji.

Opis producenta :
Emulsja zapobiega rozstępom, zawiera kompleks substancji o działaniu wygładzającym i pielęgnacyjnym: ekstrakt z alg morskich, olejek migdałowy, witaminę E, glicerynę i lanolinę. Nie zawiera olejków mineralnych i silikonowych, barwników i substancji konserwujących. Produkt przetestowany dermatologicznie.


Sposób użycia:
Emulsję wcierać od pierwszego miesiąca ciąży w skórę brzucha, piersi i pośladków. Używać 2-3 razy dziennie, do 3 miesięcy po porodzie.


Moje spostrzeżenia:
Butelka kryje w sobie delikatną emulsję o zapachu, jak dla mnie pudrowym. Wiele osób twierdzi, że pachnie jak kosmetyki dla dzieci. Konsystencja dość delikatna ale nie wodnista.
Emulsja bardzo wydajna, dobrze rozsmarowuje się na ciele. Po nałożeniu może trochę bielić ciało, ale po delikatnym masażu i całkowitym wchłonięciu nie zostawia żadnych śladów. Nakładam produkt dwa razy dziennie na pośladki, uda, brzuch oraz piersi jak zaleca producent.
Zauważyłam, że moja skóra jest bardzo nawilżona oraz natłuszczona, minimalizuje napięcie skóry.
Warto wiedzieć, że emulsja nie tłuści ubrań, co dla mnie jest bardzo ważne, bo używam jej rano przed pracą.
Jak dla mnie produkt rewelacja! :)

Dostępny w drogeriach Rossmann. Butelka kosztuje 11,99 zł. za 250ml.


2 komentarze:

  1. Używałam tej emulsji i byłam całkiem zadowolona. Ale nie na tyle, żeby kupić drugi raz:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd jestem w ciąży każdego specyfiku na rozstępy stosuję dwa razy i zmieniam.
      Po tej emulsji chcę czegoś nowego spróbować, tak aby skóra za bardzo nie przyzwyczajała się do jednego kosmetyku.
      A co ty teraz używasz? Może mi coś polecisz?

      Usuń